måndag 28 januari 2013

ANNORLUNDA MÅNDAGSKVÄLL


Så var det måndag, ny vecka! Lena har varit här under helgen och vi har en jättemysig helg. Tack Lena för både trevligt sällskap och roliga stunder.

På lördagen så var vi ute och åt, söndagen så var vi på Freeport en stund och sedan åkte Peter och Lena till stan och gick på filmpremiär. Så helgen har varit hektisk, men väldigt trevlig.

Idag så har jag haft spännande saker för mig på jobbet, varit ute på kundbesök, suttit i möten mm. Om allt klaffar som det skall så har vi några jättespännande projekt som vi kan göra till verklighet under första kvartalet.

När jag kom hem så körde jag Lena till tåget, åkte och handlade lite granna. Peter hade gjort jättegod middag - jösses vad snabbt man kan bli bortskämd, ser gärna en fortsättning på detta... 'ler'

Sedan så somnade visst jag på soffan (hoppsan), när jag vaknade så råkade Peter somna på soffan (hoppsan igen).. nu har han sovit en bra stund, så jag är övertygad om att vårt sena gympass på måndagskvällar uteblir idag.

Ok, då blir det att gå upp extra tidigt imorgon och börja med ett gympass, det måste vi bara göra - det är oerhört skönt när man väl har gjort passet!

God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar