måndag 21 januari 2013

EGO-BOOST MÅNDAG


Idag är det måndag och en ny vecka stod framför oss. Hade bestämt mig för att gå upp riktigt tidigt och träna på gymmet. Kroppen ville annorlunda, vilket gjorde att jag vaknade sent och fick rusa till jobbet. När min hektiska arbetsdag var mot sitt slut fick jag se i min kalender att jag bokat tid för massage.


Stället vi går till heter Yogaroom. Tor som är massör där får en att öppna alla knutor i axlar och rygg. Det gör härligt ont och efter timma går man därifrån som en ny människa. En lyx som ALLA borde kosta på sig - värt sin vikt i guld.

Nu är klockan strax före 8 på kvällen och vi sitter och myser lite granna över en kopp kaffe, Peter är jättestolt över sina förändringar i sin blogg. Han har nog visat mig ALLT som är möjligt och det är ju inte lite...

Alldeles strax så skall vi bege oss till Sportlife, eller som de numera heter Nordic Wellness och träna på gym. Konstigt att livet kan förändras så markant som faktiskt vår liv har gjort. Numera så har man sockerförbud, tränar regelbundet och lyxar till det med massage frekvent.


Nu kom "Kocken och jag" matkassen, skall bli spännande och se vad det är för gott som vi får som middagar denna vecka. Säkert hälsosamt och utan socker!

Men, det är sååå gott och faktiskt jättelätt att laga - de flesta rätter tar max 20 minuter att laga.
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar